Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

15 april 2006

Påskafton

I god påskton så lyser faktiskt Gulan idag! Så nu blir det krattning o eldning, fast det kanske måste torka upp lite först - det är lite blött efter natten.

Mata småfåglarne måste jag göra igen eftersom de glufsat i sig ALLA fröna. O vattnat blommorna har jag oxå gjort. O tränat axeln. O ätit frukost. O programmerat videon, som jag nu tror mig ha kommit underfund med. Nästan.

Så idag blir det 11-te på trappan - HURRA!

Vad jag däremot INTE har lärt mig är att lägga på lagom mycket ved i öppna spisen. Kväll efter kväll tänker jag att "en pinne till vill jag nog ha" o sen sitter jag där med hängande ögonlock o väntar på att det ska brinna ner. Håhå jaja.

Inga kommentarer: