Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

16 april 2006

Påskdagen

Gulan skiner idag igen, så jag fortsätter att bränna löv. Senare. Ska bädda, träna axeln o se om TV1000 Family behagar fungera idag så jag kan spela in Tintin. Jag lyckades hursomhelst spela in Foyle's War igår så den avnjöt jag på kvällen - dock utan brasa, jag kanske hade fått mitt eldbehov stillat under dagen.

Har börjat läsa NÄR MAN SKJUTER ARBETARE av KERSTIN THORNVALL som jag hittade i en bokkasse häromdagen. Den är SPOT ON; du ska inte tro att du är nåt o yves icke över din egen förträfflighet. Det läskiga är att det känns så förbannat bekant; jovisst, så är det. Eller så var det, förhoppningsvis. Åtminstone lite. Men jag FÖRSTÅR dem i sitt armod, det där som STÖR så när någon kommer o säger nånting utöver det "godkända". Hu...

Inga kommentarer: