Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

15 april 2006

SATC goes country?

Känner mig lite som Carrie i SATC när hon sitter o rapporterar vid sin dator, fast ändå helt annorlunda.

  • Vi sitter båda o knapprar o ryker - hon cigarett o jag eldar i tunnan
  • Utanför henne myllrar storstaden o bilarna tutar - här utanför myllrar mest myrorna men bofinkarna tutar fint i buskarna
  • Hon funderar på livet - o jag oxå
  • Hon har Calvin Klein-brallor o Manolo-sandaler - jag har snickarbyxor m puckar för knäna o målarfärgsfläckar samt gymnastikskor med hemvirkade skosnören (mycket snygga)
  • Hon har 3 väninnor; alla olika - jag har fler, fast ingen verkar komma från samma planet
  • Båda längtar efter Kärleken o är rätt tillfreds med tillvaron

Inga kommentarer: