Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

09 april 2006

Semester!

Här kommer jag att befinna mig den närmsta tiden! Med bok. Och stickning. -ar. En svart polo med dödskalle på o ett par raggsockor (Dotten lånade med sig mina till fjällen.)

Jag har lyssnat på REVOLVERMANNEN. De första 8 spåren innehöll en inledning samt ett förord; helt BRILJANTA! Jag fick själslig ståpäls o sprang GENAST till datorn för att kolla om alla 7 böckerna i serien om DET MÖRKA TORNET fanns på svenska.

O sen började jag att lyssna...

Det började lite trevande, men jag tänkte att det väl tar sig. Men icke. Det blev liksom INGENTING av det hela; bara en mörk historia. Jag har inte ens lyssnat klart på den! Ganska snopet, med tanke på den fabulösa inledningen.

Därmot blev jag sugen på PESTENS TID, som jag redan läst ett par gånger o som tillsammans med TALISMANEN är 2 av de bästa böcker jag läst. O gärna läser om. Men om jag minns rätt så har jag bara PT inbunden o en sån tjockis vill jag inte släpa med mig. Det får bli en överläggning i bokhyllan. Tror jag har den på engelska i pocket...

Inga kommentarer: