Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

06 maj 2006

Gymnastikuppvisning

Vårens gymnastikuppvisning gick idag av stapeln. På vägen dit påtade jag med en vit klänning som i slutänden förhoppningsvis kommer att likna nåt åt det här hållet (fast med blå blommor + rand)...

...o som f n uppnått följande stadium:


Väl framme fick jag återigen den sälla äran att måla silver-stjärnor på små flickkinder. Ack, en sån hy! Som små persikor!


Titta så söta de blev!

En av de små sötnosarna bidrog med dagens kommentar:
- Det känns så konstigt att ha TVÅ linnen på sig, det känns nästan som om jag har bröst!
(NB att de är 9 år...)


Några skulle dansa till en Britney Spears-låt o var sålunda uppklädda därefter


Sedan var det idel indianer - i grupp...
Bästa indianen enligt min åsikt

...en liten ensam uppenbarelse i rött...


...samt en av mer ärtig modell


Dagens bästa dräkt! Hon frågade om indianer kunde ha rufsigt hår, o jag sa att det säkert skulle gå bra.


O så fanns det ju en o annan spion, förståss


Det var lång väntan mellan uppträdandena - alla var dock inte så glada över att bli förevigade av okända tanter...


Här ska ishallen strax stormas av hela flocken

Ännu en gymnastikhändelse att minnas - alltid lika underbart!

Inga kommentarer: