Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

27 maj 2006

Håhå jaja

Nu är det nästan dax att gå o pussa kudden, men inte riktigt. Tänkte klämma ännu en kopp te samt några skorpor, mest för att det är så majsigt. O så hinner jag lyssna på liiiite mer av boken innan jag går o sover.

Imorgon ska jag skruva upp magnetlist, tror jag - o köpa SvD o lösa söndagskrysset!

Sov så gött everyhopa!

2 kommentarer:

Stickbloggen sa...

Du är tuff som vågar ha knivarna framme. Jag tror ju att alla mördare som ska komma till mig på nätterna kommer mörda mig om jag lämnar brödkniven framme *skrattar*

Jag har sett för många deckare och skräckfilmer är jag säker på. T.ex varför skulle mördren alltid komma när man sover...?

SixesAndSevens sa...

4 av dina favoritböcker är också min favoriter!! Intressant va... :) Fina handvärmare!