Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

27 maj 2006

Knivar o gardiner

Jag har köpte en ny kniv. En kockkniv. Vass.

Efter flera års karvande med en tandad kniv som vassaste redskap är det nu som att skära i smör... O när jag ändå var i farten så köpte jag en skalkniv också samt en magnetlist att hänga upp underverken på (det är tydligen FY SKÄMS att lägga knivar tillsammans i en låda o om man nu investerar i riktiga verktyg så får man väl lära sig att vårda dem väl).

Så därför måste jag klippa av gardinerna. Logiskt, va?

Nåväl, det förhåller sig på det här viset att enda stället jag hittat som passar att skruva upp magnetlisten på är t v om köksfönstret o där hänger gardinerna ner ganska långt, men som ni ser är det enkelt att förkorta dem - jag ska helt enkelt opererar bort de nedersta 7 rektanglarna.

1 kommentar:

eline esteban sa...

Skalknivar är fantastiska!