Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

27 maj 2006

Lördag

Vaknade kl 4, men tänkte att det nog var lite väl tidigt (i livet) att bli som mormor som vaknade vid 5, drack kaffe o gick ut o lukade i trädgården. Så jag låg snällt o försökte somna om.

Klockan blev 5. Och halv 6. Sen måste jag ha somnat om för när jag vaknade igen var klockan strax före 8. Rena sovmorgonen.

Frukost på balkongen - i bara linnet! Jätteskönt! Fast sen mulnade det på o då gick jag in; dock inte innan jag stickat klart förlängningen på Piraten. Mycket bra.

Väl inne klämde jag in ännu en CD av boken jag hör på, mycket spännande. Jag virkade lite på en poncho jag inte alls vet om jag är sams med


men som jag nog ändå tänker virka klart. Den blir blå, grön, turkos o beige.

Sen var det dags för 11-te o sen sydde jag en solhatt i jeanstyg.

O nu sitter jag här o undrar om jag ska gå ut en sväng kanske... Eller så de där 3 vita linnena som står på listan. Eller kanske virka vidare. Klart är att min tekopp står o väntar i köket.

1 kommentar:

Stickbloggen sa...

Tekoppar är bra, de står alltid kvar:)