Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

29 maj 2006

Nu haver jag borrat!

Ett knivställ har sett dagens ljus! Kolla bara!


Gardinerna är nedtagna så det ser rätt kalt ut.


Men jag har sprättat isär dem o sytt ihop på nytt ställe. Nu ligger de i tvättkorgen o inväntar morgondagens tvättsejour.


Jag har planterat luktärtsplantorna i en kruka; se så de slingrar sig runt sin pinne!


Vidare har jag knåpat med en tunika; jag har kortat den o så fick den nya snören. Bara på skoj så blev ena änden ljusare än resten o så fick den fina pärlor på.


Ett armband har jag oxå gjort; det broderade har varit ett klockarmband o sen sydde jag på lite tyg runtomkring från en gammal brudklänning. Ganska snajsigt.

Vidare har jag hunnit med TVÅ fikapauser; en med Pappis o en med kamrat U.

Nu kommer barnet hem; måhända jag kan få still stånd ett avsnitt av Gilmore Girls!

Inga kommentarer: