Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

17 maj 2006

Onsdag

Idag vaknade jag redan kvart i sex, så det blir 11-te ganska snart. Tänkte bara gå runt o damma först, så är det bara dammsugning o golvtorkning kvar. Fast det senare tänkte jag spara tills jag suttit en stund på balkongen; torkat mina papiljotter i solen, läst lite Wallander, druckit lite te o provsmakat kavringen som nu får ätas på. Eller av.

Annars blir det väl städning av nån hög, fast lite syprojekt känns angelägna så det blir det nog.

Att damma är TRÅÅÅÅKIGT, men idag ska jag ta tid. Bra knep. Om det nu inte tar mer än 17 minuter så kan man liksom inte komma undan längre. O dessutom ska jag sätta på Stefan Demert under tiden, så blir det lite roligare.

Inga kommentarer: