Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

11 juni 2006

Att virka eller inte virka

Det slår, nästan, aldrig fel. Halvvägs in i ett projekt börjar jag att tänka "hm... blir det här verkligen bra, jag kanske skulle..." o så börjar jag att ändra, flytta om, repa upp.

Den här gången gäller det den här raringen:


Jag hittade PRECIS (eller så nära man nu kan komma) samma färger i Alpackaull o hade kommit såhär långt innan FUNDERANDET började.



- Blir den inte lite väl GULLIG med det där rosa?



- Skulle det inte bli bättre med det röda garnet?



- Jo, så gör vi!











- Fast man kanske skulle göra en helt i blått/grönt istället?










Det lutar åt det senare.

5 kommentarer:

in-a-spacesuit sa...

Hi-hi-hi ... röstar på 2 eller 3 och förstår presajs hur du menar! Är nöjd med mina färger hittills ... har dock bara kömmit till andra färgen denna morgon. :) Men hos Garnfarbrorn var jag lystet på väg mot en antisjal i typ mossgrönt och orange. "Wuwkwhax!" som mitt word verification-ord utropar nedan.

camilla Boquist sa...

Varför tog du inte med den gröna färgen...? Eller, den kanske ÄR med, ser jag nu. Du har bara inte kommit til den gröna kanten? När den kommer på p,ats försinner "gulliheten" och blir SKITSNYGGT!
Kram

katarinaw sa...

många fina färger är det. förstår att det är svårt att välja...

Ellis sa...

Jag tycker om rosa, men ändå, den sista bilden här med grönt och blått - det är såååå läckert!

eline esteban sa...

Hallå men var är du!