Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

04 september 2006

HA!

Nu blev ni allt paffa, va? Ni trodde bergis att jag emigrerat eller gått under jorden! Så icke - jag har bara varit upptagen med annat. Mestadels lägenhetsletande. O det har varit som en hel ROMAAAAAN - hur många kapitel som helst.

Nu har vi kommit till kapitel 17; "Second thoughts".
Jag tittade på en lgh i början på juli; perfekt på pappret, men den KÄNDES inte som hemma - den kändes ingenting faktiskt, fastän det "borde" varit toppen. Så jag tackade nej. Igår dök den upp igen o då började det att röra sig i huvudet; den kanske inte var så dum after all... Idag åkte jag sålunda till Stadsbyggnadsexpeditionen o hämtade en ritning över lägenheten o ALLA mina möbler får plats! Mycket bra. T o m båda fåtöljerna OCH en extrasäng! Inte klokt, va! Så nu har jag mejlat damen ifråga o bett om en andra visning.

Första gången jag kom in där jag bor nu tyckte jag att den var FÖRSKRÄCKLIG, men det berodde helt o hållet på saker som inte ALLS hade med själv lgh:en att göra. Jag har hela tiden tänkt att jag vill ha nåt som jag ska bli KÄR i, men det kanske inte alls är det bästa - när jag väl har tömt den här lgh:en så är troligtvis allt det som jag gillar med den nedpackat i lådor.

Nu måste jag fara iväg till biblioteket. De håller på o renoverar så man får beställa sina böcker o sedan hämta dem ett par timmar senare. Jag hittade 2 stickböcker:



samt en om TVÅÄNDSSTICKNING som jag förgäves försökte hitta en bild på i nätet. PÅ nätet, då!

Nu ska fare!

1 kommentar:

Kaffeflickan sa...

Trevligt att ha dig tillbaka!