Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

05 september 2006

Hon sa JA!!!

Jag FÅR alltså komma o titta en gång till! O snart, för hon åker bort på torsdag. Ska ringa om en stund o bestämma tid - kanske redan idag?

Igår kväll fick jag ett ryck o sorterade alla klädhögar i ateljén (att kalla det för vardagsrum är nog inte något riktig benämning; det saknas både soffgrupp o TV) så nu ligger de i prydliga högar på mitt (arbets)bord. O genast känns det betydligt mer hanterbart. O när man hittar saker man inte ens visste låg där - då har de VERKLIGEN legat förlänge.

Ska sno ihop några saker idag innan jag ger mig ut på annat. Söstra mi ville gå på en utställning så det blir det kanhända.

Nähä, nu måste jag gå!

Inga kommentarer: