Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

07 september 2006

Men jag sa NEJ!

Det bidde ingen lägenhet, där som jag skrev om sist. Hur bra den än var på pappret (helt perfekt faktiskt; läget, hyran, planlösningen, öppen spis, balkong, träd, zero trafic...) så var den inte MIN lägenhet. Jag tyckte helt enkelt inte om den.

Vidare till nästa. Idag blir det, i ösregn, 2 stycken på Stora Essingen - #126 + 127.

Men innan dess ska jag sticka klart andra ärmen på ylle-alpaca-koftan. Garnet är mjukt som en bebis o VARMT! Utmärkt till kylslagna personer som jag själv. Eller heter det mig själv? Det blir korta ärmar o på den ena blir det 2 limegröna ränder, bara för skojs skull. O kanske nån krumelur på ena framstycket...

























O så blir det TJUVARNAS MARKNAD till det.

Inga kommentarer: