Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

25 februari 2007

Dagens +

  • Träffade SÅNEN en hel halvtimme innan han åkte 1:a klass tillbaka till lumpen
  • Hittade ett nästan klart broderi med tulpaner som nu vill förfärdigas
  • Att DOTTEN kommer nästa helg o att det KANSKE blir Finans-brunch! (Först brunch; bacon, äggröra, amerikanska pannkakor, ÄKTA lönnsirap, fruktsallad, rostat bröd, te, ost o marmelad - o sen Finans, alltså)
  • Att jag tycker att TVn är ok o att jag lyckades koppla in videon o att jag snart ska kolla klart på MISSION TO MARS som jag spelade in häromdagen
  • Att hur det än är, så kan man alltid få sig en kopp te!
  • Att 1 virkmönster samt TVÅ nya sticktidningar är inhandlade å mina vägnar i USA

Oj, det blev ju ganska mycket - TROTS onda knän!

Inga kommentarer: