Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

06 mars 2007

Fruktkaksdag 1

Vissa dagar är som fruktkakor - det är fullspäckat med godsaker!

Idag är en sådan dag; kolla bara:
. . .

Egentligen skulle jag bara gå till Claes Ohlson o köpa galltvål, men så fanns det muffinsformar i silikon (den gamla i teflon var läbbig o flagade sig - HU!)



Väl ute igen gick jag förbi Åhléns o då låg det limegröna skärbrädor i fönstret! Bara att gå in o köpa!



Väl inne tog jag en mindre runda o där låg ett påslakan som var TILL MIG!



Helt fullproppad med braiga saker gick jag förbi Dansmuséet på Gustav Adolfs Torg (de gula gatorna på Monopol) o där hängde JÄTTEAFFISCHER av Mucha! Så jag stod där utanför o sög i mig härligheten en låååååååång stund.

1 kommentar:

agata sa...

Stort grattis till din fruktkaksdag. Såna kan man inte få för många av! Fina skärbrädor!