Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

14 mars 2007

Jag har gjort en blåsippa

Jag är en SUK pepparkaka!

Eftersom solen lyste så vackert även i söndags, så KUNDE jag inte motstå en liten cykeltur den dagen heller. Eftersom jag redan varit ute o gått en timme o blivit ganska varm tog jag av mig ylletröjan o bytte till en munkjacka. I bomull. Korkat.

När jag hojat runt ett tag kom jag ner till Tanto o hittade en ledig bänk där jag slog mig ner med en för dagen purfärsk SvD o läste o löste korsord. Undertiden blev det lite skyigt (läs kallare) o jag var ju svettig o tja... sen gick det som det gick. Jag gjorde en BLÅSIPPA - dvs gick ut "utan strumpor o skor, än är det vinter kvar".

SJUKJOURNAL
SÖNDAG NATT - Feber, frossa, duntäcke + 2 filtar
MÅNDAG - Feber hela dagen, ont i huvudet
TISDAG - Lite mindre feber men istället kom herr Hosta o hälsade på
ONSDAG - Så dök även fröken Snor upp i dörren o som grädde på moset farbror Lös i magen

Det är ingen hejd på festligheterna...

Inga kommentarer: