Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

20 maj 2007

Dagens program

  • Efter en relativt sömnlös natt (denna gång dock ej beroende på yttre omständigheter) intogs alternativ-frukost bestående av fruktsallad (hade glumt att lägga rågröten i blöt igår) samt lösande av SvDs Profilen-kryss å trappan i relativt solsken medelst något mycket blåst.

  • Nästa punkt på dagordningen blev läsande av mejl samt bloggar. Det är alltså här jag befinner mig nu; synnerligen nöjd med att ha löst mitt Larsson-problem (se tidigare inlägg).

  • Om en timme far vi till körka för att låta Modern dekorera med blomster samt inlyssna Jakob Henriquez' (ursäkta eventuell felstavning) gitarrspel.

  • Därefter vidtar lunch å Golfklubben med Pappis.

  • Eftermiddagen skall spenderas tillsammans med min goda vän o textilkonstnär M i hennes trädgård, drickandes te o lösandes världsproblem - förhoppningsvis även lägga på lite mer solbränna.

  • Sista punkten på dagen blir hemfärd till Kungliga Hufvudstaden (måste VERKLIGEN kolla upp när det är vaktparad förresten!) med eventuellt betittning av SOMETHING'S GOTTA GIVE o förhoppningsvis färdigstickande av benvärmare. Jag är inte särskilt förtjust i varesig Jack Nicholson eller Diane Keaton, men kanske bara av den anledningen är filmen sevärd.

Inga kommentarer: