Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

25 maj 2007

Fredag

Idag har jag varit en duktig pepparkaka. Först gav jag mig på GÄSTHYLLAN som ska sitta på mitt skåp i sov/TV-rummet - inte för att lägga gäster på, men så att även dessa har någonstans att sätta sin temugg/godisskål på. Här ligger den ute i farstun o torkar:

Sen blev det papp-städning o när jag gick upp till balkongen för att skaka mattorna så tänkte jag att "om man skulle ta o måla balkongräcket när man ändå är i farten". Sagt o gjort. (Det ser förvisso mest prickigt ut på bilden, men det är en optisk villa - nu är räcket blankt o fint o inte en TILLSTYMMELSE till rost!)

Väl inne igen skulle jag stänga fönstret där jag vädrat överdragen till fåtöljerna o då sa det "KNAKELIBRAK" o SÅ GICK HANDTAGET AV!


Himla käckt! Jag fnissade gott åt hur STARK man blir av att springa (eller snarare INTE springa f n...) Ändå mer intrikat är att jag så sent som igår pratade med P om att göra om i lägenheten o ett av det saker som känts mest lockande är att byta ut handtagen... (Ska man se det som ett tecken månne???) Kul var det hursomhelst.

Efter det tog jag en promenad o löste lite världsproblem i det varma vädret.

Inga kommentarer: