Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

31 maj 2007

Miss Monster

Jag har förvandlats till fröken Frankenstein.

Jag har nämligen varit en olydig patient o varit ute o gått 2 dar i rad, med raska steg o INTE mina bästa promenadskor (Conversen ÄR ju så mycket snyggare!). Dessutom klättrade jag raskt upp o ner för en stege medlelst målarpensel i 2 timmar häromdagen eftersom det var så fasligt qul.

Höger fot med vidhängande ben blev INTE glada. De hämnades raskt genom att helt lägga ner verksamheten o således fick jag genomleva gårdagen hasandes runt i lägenheten; det enda transportsättet som fungerade mellan sovrummet o köket (några längre sträckor var DEFINITIVT inte att tänka på) var att hålla benet helt sträckt o fösa det framåt. Likt en Frankenstein.

Även om jag vidhåller min rätt att sova som en prins (vem tusan vill sova på en ÄRTA?) så vill jag nog ändå tituleras med FRÖKEN Frankenstein. *Niger sött*

- AJ! Sorry benet...

Inga kommentarer: