Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

20 maj 2007

Nu haver jag haspat!

Jag löste problemet med den motsträviga skivan som inte hade en tillstymmelse* till att vilja samarbeta. Jag öppnade helt enkelt skivan i datorn istället o kopierade därifrån; det fanns t o m en ruta för "kopiera till iPod" som jag raskt använde mig av o så kom skivan in som en egen spellista. Tack för det Televerket!

Så nu blir det Stieg Larsson på vägen hem! (O förmodligen ingenting gjort de närmaste dagarna... )

* Vid släktkalaset igår (som f ö avlöpte mycket väl) så talade vi just om ordet tillstymmelse o dess betydelse. G hävdade att han DAGLIGEN använder sig av uttrycket, o då ska väl inte undertecknad vara sämre. Så nu var det gjort.

Inga kommentarer: