Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

22 maj 2007

Tisdag mitt på dagen

Har just ätit en skål med hemgjord nässelsoppa med bitar av lammkorv i (här borde jag infogat en bild, men eftersom jag inte tänkte på det INNAN jag åt upp maten så får ni föreställa er hur det såg ut - mycket grönt o lite rödbrunt).

Foten/benet känns bättre; uppenbarligen var en större dos medicin vad den behövde, men det blir att ta det lugnt resten av veckan. Har bara tvättstugan idag o bara en maskin kvar (dock inget tvättmedel!) o dagens utflykt kommer att gå till Orionteatern där Dottens praktikplatsarbete får sin upplösning i och med dagens pressvisning. Symaskinen får bestämt vänta tills imorgon, men jag SKULLE behöva lite mer garn... Har börjat på en liten kofta o det fattas rosa garn i 2 kulörer. Det kan tänkas att det blir en liten utflykt till garnfarbrorn på Odenplan efter teaterbesöket.

Annars en bra dag; lugnet efter stormen. Eller före.

Inga kommentarer: