Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

30 maj 2007

Titta vad jag har gjort!

Se, en sån liten UNDERBAR jacka jag snickrade ihop igår! Jag har länge längtat efter en röd jacka o tänkt att det där röda ylletyget jag köpte för 10 år sen nog skulle bli en tjusig liten skapelse. Dessutom hade jag precis så mycket grönt brokadtyg kvar att det räckte till ok + ärmkanter.



Det syns inte så tydligt, men jackan är rynkad gentemot oket runtom. Nu ska den bara få 2 knappar upptill så är den klar! Den får HELT KLART följa med till Rättvik!

Nu undrar jag bara vad jag ska göra med tyget jag köpte på en loppis i lördags. En jacka vill det bli, men har inte hittat något bra mönster än. Kanske en lite längre variant...

1 kommentar:

camilla sa...

Vilken fin jacka! Vill också ha symaskin, dina idéer och kunskaper och din lilla kropp att sätta kläderna på...
Men, jag är glad ändå, för att få gå bredvid en så fin jacka i Rättvik!
Kram