Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

10 juli 2007

Trutt...

... men glad.

Har burit ner 87 flyttkartonger från vinden, samt förflyttat delar av dessa ut till garaget. Dessemellan klippt rosor medelst stege (givetvis), plockat hallon o krusbär som jag sedan i särdeles god stil snoppade som värsta Tant Grön. Medelst nagelsax. Alltihopa iförd snickarbyxor samt till viss del hjälm (vid vindsvistelse).

Nu sitter jag nyduschat, nyäten o jättetrutt framför rutan o inväntar att Allsång på Skansen ska ta slut därnere så jag kan få titta på friidrott som en klick vispgrädde på denna bakelsedag. Till detta ska jag ta mig en kopp te, 1 Anton Berg (lila - marsipan med MÖRK choklad) samt sticka några varv på min tröja.

Aaah...

Jag märker att hjärnan inte riktigt är i slag; den behöver säkert oxå sova. Så det ska vi, min hjärna o jag - efter friidrotten.

Nu blir det Blox forever en stund.

1 kommentar:

katarinaw sa...

Å, marsipan... nu måste jag nog kila till affären.