Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

21 augusti 2007

Nya syltar

Nåt ska man ju roa sig med en dag som denna, o då blev det nya syltar till frysen. Välkomna till

GALLERI FRYSEN


Se här de gamla syltarna...


...som nu ersatts av dessa konstverk - litet explock i detalj:




Nästa projekt blir att skriva nya innehållslistor, för SÅHÄR kan det ju inte se ut - usch!

2 kommentarer:

agata sa...

Mäh. Är du en galen pedant? Eller bara sjukligt noggrann? Eller släkt med Martha Stewart? ;-)
Sån där preussisk ordning på en frys har jag aldrig sett!
Hos oss orkar/vill vi inte ens märka burkarna, så varje gång är det ett äventyr att kolla vad som dolde sig bakom locet. Köttsoppa eller haricotverts? Kakor eller frysta lingon.
Jag kallar det Vardags-edge. ;-)

Ming Ching sa...

Hehe - preussisk ordning, vilket SUVERÄNT uttryck! Ska jag genast lägga mig till med!

Jodå, det ligger i släkten; far min är likadan o farfar oxå. Numera har jag lugnat ner mig BETYDLIGT!