Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

20 augusti 2007

Uppdatering

Jag förstår att ni nu sitter som PÅ NÅLAR o undrar över hur programmet avlöpte - eller hur? O eftersom jag är en vänligt sinnad själ, eller som Birgitta Andersson säger i en helknäpp sketch ur "Spader Madam" som heter "Språket", där de balar taklänges: "jag är en anskrämlig Myrdahl"! (vilket jag TROR inte ALLS betyder samma sak, men det är ju så QUL att säga!) så kommer här genast en uppdatering av dagen:
  • 11-kaffet (dvs te, rostad smörgås med ost + skål med groddar o papaya) avnjöts på balkongen tillsammans med boken
  • kikärtsbiffar - klara o infrusna; blev riktigt bra faktiskt! Couscous samt 1 ägg gjorde att smeten var väldigt samarbetsvillig o formade sig snällt för att slutligen doppas i sesamfrön
  • promenerat till garnaffären (som foten tillät; knät protesterade dock en smula) o spanat in kompletterande garn till koftan samt dito till blå sjal - dessutom blev det en tur till Garnfarbrorn på Odenplan. Inhandlade följande kulörer av Eskimo; cerise, ljusrosa, brun, terracotta samt ljusturkos
  • inget garnpaket i sikte idag, men min förhoppning är att det ska anlända under veckan - det är tänkt som min Friidrotts-VMs-stickprojekt!
  • köpt te
Nu är ni nöjda o glada igen, eller va?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, nu är vi helt nöjda!

Kurt