Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

20 oktober 2007

Do over

Det var en gång en kofta

Den var synnerligen vacker med alla sina färger, men dock en aning (eller kanske t o m två aningar) för stor - dessutom synes det mig att omlottkoftor INTE är nånting som passar mig eftersom jag stänger o öppnar stup i kvarten o man vill ju inte ha nåt som hänger o slänger o riskerar att trassla in sig med benen.

Vi har nu därför inlett OPERATION DO OVER o håller sålunda på o stickar en ny - fast mindre. Dessutom kommer vi att kreera en annan lösning fram, dvs med blixtlås.

Jag har brukat mig av stickar ÅTMINSTONE 1 nr mindre (har ingen notering om vad jag brukade vid den första försöket) o det blir FIIIINT!

1 kommentar:

agata sa...

Härliga färger! Hoppas omgörningen blir lyckad.