Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

10 november 2007

Pay it forward

Jag var förvisso inte så förtjust i filmen, men det här roliga påhittet hos agata vill jag oxå vara med på!

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Alltså: De tre första kommentarerna får en present som jag knåpat ihop alldeles själv - o inom bara 365 dagar! Dessutom får de fortsätta genom att lägga ut samma text på sin egen blog o därigenom PAY IT FORWARD!

Ganska kul, va? : )

1 kommentar:

agata sa...

Vad jobbigt det är när de som anmält sig hos mig är såna jag gärna skulle vilja få handgjorda saker av. ;-(
För tanken är nog inte att tjänsterna ska gå runt som ett hamsterhjul...

Nåväl, lyckliga de som fortfarande har chans här!