Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

27 december 2007

PIF

Titta, vilket UNDERBART fat jag fick från Lena som PIF-present! : )

Jag har ställt det vid sängen, där jag har en hylla att sätta tekopp o annat nödvändigt på, så jag kan titta på det OFTA!

På väggen bakom har jag min LOVE-wall där jag satt upp bilder på brudpar o annat rart att titta på - senaste tillskottet är sötnosarna från A FISH CALLED WANDA (kanske en av världens bästa filmer, åtminstone i min värld)

Här är några av de andra kärleksparen - brudnäbben i rosa klänning + blomsterkrans är jag själv, 4 år gammal.

Tack snälla Lena!

1 kommentar:

Lenaslera sa...

Roligt att du tyckte om det! Och det passade fint på din hylla. Det är alltid trevligt att se vart det man gör hamnar. God fortsättning hälsar Lena