Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

18 januari 2008

Fredag

Jättesömnig, men ytterst nöjd (OCH med mellanslag!) ber jag härmed att få göra kväll. Dagen har varit ytterst produktiv o har innefattat utskällning av såväl banktjänsteman som slarviga hyresgäster (jag är inte nådig när jag kommit i gång...) Jag har dessutom med Js hjälp stuvat om på det som väl får kallas kontoret (eller nej, förresten - här krävs ett betydligt ballare ord...)

- paus för ordletande -

Hm... det kräver tydligen mer tid än vad som här finnes; tänker mig den svenska motsvarigheten till "study" men arbetsrum låter ALLDELES för tråkigt! Hursomhaver så sitter jag numera vid fönstret vid ett bord. Mycket trevligt. Ska stuva vidare imorgon.

Nu måste sovas. Ajö.

1 kommentar:

agata sa...

Utskällningar som är produktiva och berättigade ska man alltid vara nöjd med.

Visst är det härligt när man får saker gjorda!