Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

26 januari 2008

Lördagspromenad

Tog mig en promenad runt stadens södra malm med följande resultat:

I tygaffären letade jag efter ett grönt tyg att sy en ny plånbok av. Hittade 2 möjliga som jag ska fundera på, men det lutar åt den enfärgade thaisidenet:

Men titta, där är ju mina skor som fastnat på bild när jag fotat priset för sidenet! O stökigt på golvet; titta bara på plasten som ligger där o skräpar!
Dessutom klämde jag ånya på det här chokladbruna tyget med guldtryck som skulle kunna göra sig UTMÄRKT som en väska!

Vidare fanns det här jerseytyget som väl inte skulle bli helt fel som lång T-shirt?

Nåja, imorgon är det ju stängt, så jag har tills på måndag på mig att fundera på saken.

Sen gick jag vidare till garnaffären, där det var byst med tanter o töser som stickade, så jag köpte bara 2 nystan o gick vidare - NB att det är garn till pågående projekt o inga nypåfund! (Ganska duktigt, va?)

Om man på sin promenad passerar en bok som man bara vill ha en sida i så kan man vara fräck o fotografera av den istället - FY på mig!

Å titta vad som låg o väntade på mig - 6 st coasters i min BÄSTA serie! Jag tog genast med mig dem hem såklart (jodå, jag betalade först) o kände mig rysligt nöjd!


Som sista anhalt gick jag in på Konsum o köpte en böckling, men den har jag redan dissikerat o ätit upp till hälften tillsammans med potatismos o gröna bönor, men här är 4 glada kompisar till den. (Nåja så vidare värst glad kanske man inte är om man är rökt...)

Imorgon blir det springrunda - eller styrketräning beroende på vädret.

Inga kommentarer: