Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

28 januari 2008

Måndag morgon

... o mitt huvud känns så - korthårigt! Men snart ska jag prova mina hårband som legat på strykbrädan över natten för att anta rätt format. Så det är snart överstökat.

Idag blir det promenad till bank samt garnaffär o så börjar Providence om tydligen.
Jag har fastnat i såpaträsket - "råkade" börja titta på den nån dag o nu är jag fast. Det underliga är att den inte är särskilt bra; huvudpersonen är både opersonlig o icke trovärdig, mycket är förutsägbart o sådär halvsliskigt amerkanskt - "let's go home". Men ändå så är det nånting jag gillar med den. O nu när den börjar om från början o det ändå så VÄL passar in med 11-kaffet så tänker jag titta. Så det så!

Inga kommentarer: