Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

29 januari 2008

Tisdag

Näe, nu har jag suttit här LÄNGE! Jag har faktiskt annat att göra oxå, nämligen
  • tvätta
  • städa
  • titta på Providence
  • cykla till Stadsbiblioteket (mitt behov av Harry Bosch är icke tillfredsställt ännu)
  • sticka på rosa-randiga muddar, Vasaloppssockor, rosa sjal, blå/vit sjal, grön kofta...
Ja, ni ser - så nu måste jag TJIIILA!

SIMMA LUGNT!

PS - Titta vilken JÄTTEFIN musmatta jag har köpt! Man blir ju alldeles lycklig av den! O varje morgon när jag sätter mig här kan jag sjunga "hej Uggla, tjenamoss!"

Är inte DET en bra början på en dag så säg?

2 kommentarer:

agatas fynd & fantasier sa...

Å! Alla nostalgiker som jag blir lite varma av att se en sån fn musmatta. Synd att jag inte använder vanlig mus, för annars hade jag också skaffat en sån. Var hittade du mästerverket?

Lena sa...

Grattis till underbar musmatta! Apropå det så var ju texten från biblioteket intressant! ;-)