Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

01 februari 2008

EFIT

Åh, jag vill OXÅ göra en EFIT-dag! (Ett Foto I Timmen, alltså) Sålunda:

08:00
Uppstigning samt morgonyoga
(Redan här inser jag att det blir en MEFIT-dag - Minst Ett Foto I Timmen)

(Nej, jag har INTE yogat mig högst upp på skåpet, men mattan bor där)
09:00
Frukost framför datorn (grahamsgröt, frukt o 2 sorters flingor)

10:00

Lägger in ljudbok i datorn

11:00

Promenad i blåsten, men himlen är BLÅ!

O kolla, vilket KALASFINT porslin!
12:00
11-kaffe/Second Breakfast i sängen med Providence o sjalvirkning

13:00
Lägger in MEFIT-foton

14:00
I provrummet på Indiska
(Köpte faktiskt 2 st vita T-shirts eftersom det gick på ett ut att köpa tyg o sy egna.)
Där är jag ju! Säg "hej" till publiken!
O kolla vilka SNYGGA glas!


15:00

Cityakuten o raggmunk
(Hihi... Repliken härrör från den kvinnliga doktorn som pratar med en person som inte är i bild, men av fotot att döma verkar det som om den är den manliga doktorn som fäller kommentaren, o då kan man ju förstå om han är förvånad! Äsch, det blev långt o svårförklarligt - jag tyckte det var lite kul hursomhelst.)

16:00
Skarvar yllegarn till sjalen jag håller på o virkar



17:00
Ally Mc Beal

18:00

Tomatsoppa


19:00
Tepaus

Tittar på ON GOLDEN POND/SISTA SOMMAREN med Henry Fonda (1905-1982) o Katherine Hepburn (1907-2003). HF har precis svarat på frågan hur det känns att fylla 80 med följande bitande replik:
"Well, it feels twice as bad as turning fourty".

20:00
Tittar klart på filmen


21:00
Lyssnar
på SILVERTRONEN av C S LEWIS
22:00
Nu blev det kväller


2 kommentarer:

camilla sa...

Jag vill också göra det! Men, min kamera har laddar ur sig... så det blir inte idag.
Kram C

Anonym sa...

Själv kör jag EFOD - Ett Fotot Om Dagen - och det räcker bra, men så är det inte vilka foton som helst!

KURT