Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

20 februari 2008

Fabeltröja

Nu är jag uppe vid ärmhålet o koftan i föregående inlägg blir störtsnygg, men mycket längre än jag trodde!

Idag blir det följande program:
  • frukost vid datorn (idag blev det rågröt, kanske att våren är på väg eftersom jag lessnat på grahamsgröt?) iklädd städkläder (målarbrallur m puck etc) vilket ganska enkelt avslöjar att nästa punkt på dagordningen är
  • städning med Harry Bosch i öronen
  • sen vidtar brödbak o 11-kaffe/second breakfast
  • inhandlande av valla
  • sömnad av rosa fleece-tröja till loppet på lördag samt en huva till min gröna Vinson-jacka
Tja, det var väl allt som jag just nu kan komma på, men det dyker säkert upp nya o helt oväntade punkter under dagen.

1 kommentar:

agata sa...

Men när får vi se en bild på den fina fabeln? Nununu?