Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

21 februari 2008

Program

Det är av någon utgrundlig anledning alltid lika roligt att uppdatera o checka av sin dagordning. Igår gjorde jag faktiskt ALLA punkterna o dessutom sydde jag en gul mussa med röd stjärna att ha på lördag då jag o C ska åka Tjejvasan! Så nu vet ni vad ni ska kolla efter på Sportextra...

Idag är det packning som gäller o att försöka minimera mängden sista-minuten-projekt - jag vet precis hur det brukar bli... ("men jag BEHÖVER nog en ny tröja/väska/halsduk/skidoverall/plånbok/kofta/klänning nu när jag ska åka bort...")

1 kommentar:

Sillen stickar sa...

Lycka till på lördag! Jag håller tummarna i mina ödlevantar.
Vill gärna se den nysydda mössan?
/Cilla