Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

10 april 2008

3 x Stieg

Är inne på min andra omgång av Stieg Larsson-trilogin o har just börjat på sista delen; Luftslottet som sprängdes. Synnerligen underhållande. Sen ska jag ge mig på nån av de Michael Connelly-böcker jag ännu inte lyssnat på alternativt en Nora Roberts.

Men nu ska jag gå o sticka på min kofta o kolla in Ally McBeal samt fundera på att gå till Konsum (jo jag SÄGER Konsum, sen får det heta Coop så mycket det vill) o köpa åtminstone frukt till imorgon. Man skulle kunna gå NU o spela in AMB istället... Tål att funderas på - jag har ju Stieg med mig som sällskap. Månntro att det var nåt att kolla på burken ikväll? Inte mycket som jag minns; överstrykningspennorna går ju inte precis varma på onsdagarna då TV-bilagan anländer... En sjysst deckare skulle inte sitta fel.

MOM PLS

Nej, ingenting förutom Per Morberg som lagar mat kl 21. Alltid nåt.

1 kommentar:

lillstrumpa sa...

Hej igen, och tack för alla trevliga kommentarer.

Ju mer jag läser här desto mer hittar jag där vi verkar dela åsikt; Harry Bosch, Stieg Larsson, Konsum och Per Moberg. Till exempel. Åsså tydligen Hugh också :) Du har väldigt bra smak helt enkelt, så måste det vara! ;-)

PS: Sen heter det väl fortfarande Coop Konsum. De fattar väl att de inte bara kan heta coop, vad skulle folk säga då? Ja just det, konsum!