Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

25 maj 2008

LOPPIS!

-
Idag gick JÄTTE-LOPPISEN av stapeln! Hela västra Södermalm hade möjlighet att ta ut bord o sälja sina grejer. Jag var självklart där! O det var SUPERKUL! Solen sken så vackert hela dagen o jag hittade massor med fina saker; kolla bara:

Härligt, va!

Jasså - ni vill se det mer i detalj; självklart!
Finfint 60-talstyg att sy en liten blus av!

Blå omlottkjol - hellång, ska kortas av. (Den är mer blå är bilden medger)

Blå stickad tröja i bomull - helt underbar i färgen! (Litet hål som ska lagas)

2 superbra DVD-filmer - en av dem fortfarande inplastad!

Haha... nej, jag köpte inget fruntimmer - men hon hade så fina kläder på sig, o rosor i håret!

4 tjusiga halsband

2 tjusiga hästar (turkosa) som dock inte fick följa med hem - var skulle dom bo?

Inkatunika att sy om lite grand

Fina knappar o tjusigt skärp

Lila batikfärgad T-shirt

Litet linne med snyggt tryck

2 rislampor (felköp från IKEA) som var PRECIS vad jag behövde!

Urtjusig klänning från 60-talet - ska kortas o sys om i halsen o troligtvis virkas runt kanterna

Rosa linne - långt o bra

Nu ska allting tvättas (o lagas o sy om o sånt) - åh, det var en ROLIG dag! : )

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vilka FYND!

Kram C

agata sa...

Vilken kul dag det verkar ha varit! Jag bor för långt bort, men nästa år ska jag banne mig boka in stora loppishelgen i min kalender!
Snygga fynd!