Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

01 oktober 2008

Mer alster

Virkade mig en restgarnskofta ur DOUBLE STITCH



o den blev jättebra på nästan alla vis, men jag tänker virka på lite mer nedtill så jag slipper frysa om ländryggen - där man ju ALLTID fryser som mest!

Vidare blev det en väst - den är klarare i verkligheten o ränderna är faktiskt ljusrosa o inte gröna! Men fin blev den. Den tillhörande sjalen är på G, men jag kommer inte att sy fast den utan ha den separat.

O titta, där är visst mina födelsedagssockor med på bild! De är så fina att de får ett alldeles eget foto - äsch, den bilden försvann!

Såhär ser färgerna ut på närmare håll o med ett bättre foto.

O såhär ser sockorna ut som jag fick av Camilla - rysligt sköna! Tack tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju en norsk lusekofteren på sockan!