Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 oktober 2008

Presanger

Igår fick jag TVÅ presanger - först fick jag en mugg av mig själv med Macintosh-rosor på som jag av förklarliga skäl inte lyckades lämna kvar i affären, denna TREDJE gång jag var där o klämde...


O sen fick jag ett SUPERFINT halsband av Camilla, min allra bästa väninna! Det kom en o annan tår i ögat o jag går fortfarande omkring o klappar på det o känner som jag fått medalj!


(Jod, det är en rysligt oskarp bild, men min kamera mäktar inte med såhär nära avstånd - fastän jag envisas! Det står emellertid SURVIVOR på den.) Här nedan en bättre bild, fast med andra budskap.

Inga kommentarer: