Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

12 november 2008

Dagens lista

Här kommer dagens att-göra-lista:
  • sy ett par grå byxor - med orange stickningar! (eftersom alla mina jeans är beyond repair o jag inte vet om Ohlssons har nåt nytt jeanstyg o jag DESSUTOM inte har någon åkremsa så tar jag vad jag har)
  • sy klart rosa T-shirt
  • sy haremsbyxor i leopardtyg
  • sy linnen
  • göra klart åtminstone 1 par kalsonger (jodå, de ÄR åt mig)
  • leka med Rut som kommer lite senare - o färga garn!
  • försöka hitta nåt bra mönster till halsduken, som inte vill som jag vill - den utan gult o brunt garn vilket ÄNDÅ inte var vad jag ville ha eftersom jag inte längre vill ha den randig - se där!
Kommer inte på nåt mer, men det blir säkert påfyllning under dagen!

2 kommentarer:

Solveig Lövendahl sa...

Ska du göra allt det där IDAG!?! Nu känner jag mig väldigt oproduktiv. Lycka till i alla fall!

Ming Ching sa...

Haha... nja, det var väl PLANEN, fast den ändras ju hela tiden o så kommer jag på NYA grejer som känns mycket viktigare (läs roligare).

Jag brukar göra en uppföljning o se vad som EGENTLIGEN blev gjort.

Du är säkert lika produktiv som jag - åtminstone! - men kanske inte lika tidsoptimistisk!