Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

26 november 2008

Å landet.

Jag är Å landet, därav den ytterst sparsamma förekomsten av bloginlägg. Här har jag:
  • badat bastu - 2 gånger!
  • hjälpt till att sätta upp julgardiner i köket
  • skottat - nästan lika kul som att kratta
  • provstickat 3 olika sockmönster (är jag tröttsam eller är jag tröttsam? Eller bara envis?)
  • promenerat
  • kollat på film; SLÄPP FÅNGARNE LOSS samt KEEPING MUM samt några journalfilmer som Pappis åstadkommit
  • bakat bröd
  • lärt mig soduku! Jo minsann, nu är jag fast...
  • eldat brasa

Bilder blir det dock inte före hemkomst eftersom jag inte har någon USB-kabel till kameran. What to do?

Inga kommentarer: