Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

10 november 2008

Måndag

Inte en pinal inköpt, men då har jag å andra sidan varit inne hela dagen o fejat - men det finns ju Internet så jag känner mig ändå nöjd!

Fasligt så mycket energi man får att göra annat än att handla; idag har jag:
  • städat! (äntligen; har bara köket o badrummet kvar att torka av)
  • bakat bröd
  • sorterat om mina CD-skivor*
  • stickat på bebisbyxor - det blev de här!

  • löst lite interna världsproblem
  • kollat senaste avsnittet av Brothers & Sisters (hur SKA det gå???)
* Efter att ha haft min iPod ett tag så ställde jag in CD-skivorna i bokyllan enligt bokmodellen eftersom jag tyckte att de bläddervänliga ställen tog alltför stor plats. Emellertid har jag sedan dess märkt att jag glömmer bort MASSOR av de skivor jag har o var därför nere i källaren idag o hämtade upp ställen igen o sorterade in skivorna efter följande kategorier:

  • svenskt
  • långsam
  • instrumental + meditation
  • oldies - ny!
  • rock
  • mittemellan
  • klassiskt
Äsch, nu måste jag sätta på ögat o listigt dra iväg!

Inga kommentarer: