Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

07 november 2008

Sista natten med...

Äsch, kom inte på något vitsigt eller ens knasigt att avsluta titeln med - plånbok funkar ju inte. Jag är alldeles för trött för att vara spirituell känner jag.

Det blev avslutningsvis en sjal eftersom jag är rätt säker på att den kommer att bli kanon-bra, men sen är det slut!

Nu ska jag tvätta ögat o krypa upp i sängen o spana på GARP en stund, fast jag tvivlar på att jag orkar titta på hela - den är en helaftonskvällsfilm som håller på VÄLDIGT länge efter klockan 10 vilket redan det känns som en bedrift att hålla mig vaken till.

Tänkte dyka ner i påsen med "att-sticka-till-försäljningen-påsen" som står o viftar på mig för lite uppmärksamhet. Jag ska sälja sånt jag gjort den 18e tillsammans med några väninnor o jag har en hel del garn jag inte kommer att använda själv som jag skulle kunna sticka bl a vantar av o blinga till med paljetter t ex. Jag måste bara GÖRA dem först... Kanske att jag nog väntar tills imorgon då huvudet fått vila på kudden en stund - det var ju en rätt tidig morgon, minns jag precis när jag undrar över varför jag är så trött redan nu.

Tror jag ska göra mig en kopp japanskt riste, vilket inte alls stör nattsömnen med uppstigning till toaletten i samma utsträckning som svart te.

Eller kanske sova på en gång... Hm...

Inga kommentarer: