Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

12 november 2008

Uppdatering

Förvisso är dagen inte slut än, men här kommer ändå en uppdatering av listan:
  • sy ett par grå byxor - med orange stickningar! (eftersom alla mina jeans är beyond repair o jag inte vet om Ohlssons har nåt nytt jeanstyg o jag DESSUTOM inte har någon åkremsa så tar jag vad jag har) - bestämde mig för att INTE sy några eftersom jag vill ha ett par jeans; antingen får jag åka med några andra brallur eller så får jag ta ½ dag o laga ett par
  • sy klart rosa T-shirt - färdigt!*
  • sy haremsbyxor i leopardtyg - icke, imorgon kanske
  • sy linnen - inte än, kanske jag gör ett i kväll, eller imorgon, eller inte alls
  • göra klart åtminstone 1 par kalsonger (jodå, de ÄR åt mig) - 2 klara, ska bara sätta i resår*
  • leka med Rut som kommer lite senare - o färga garn! - har gjort! Lekt, men inte färgat
  • försöka hitta nåt bra mönster till halsduken, som inte vill som jag vill - den utan gult o brunt garn vilket ÄNDÅ inte var vad jag ville ha eftersom jag inte längre vill ha den randig - se där! - här har det letats, men utan framgång.
Här några bilder av färdiga projekt:
Eftersom tyget inte räckte till båda ärmarna (o det dessutom blir alldeles för tråkigt) så blev den ena enfärgad med kant nertill. Gillar halsringningen o kom på ett smidigt sätt att göra den på!

Samma modell som den rosa, men den här fick vidare ärmare nertill o resår = trevlig puffärm!

Dos kalsings.

Inga kommentarer: