Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

12 januari 2009

HAHAHA!!!

Nu har jag skrattat med (inte åt) Florence så tårarna runnit - pu! Men nu måste jag nog slita mig; det finns mycket att göra en måndag:
  • gå till Claes Ohlsson o klämma på en ny mobil - den jag förfogar över är över 7 år o börjar bli lite motsträvig; skriver egna texter o så!
  • leta pärlor till en Rowan-kofta
  • se om det kommit in något jeanstyg på Ohlsons Tyger så jag kan få ett par nya jeans nångång! (De 2 par jag har är ÄNNU äldre än jeansen!)
  • gå till Myrorna o se om det finns nåt ylligt
  • hämta bok på biblan - köpte BIRGER SJÖBERGS FRIDAS VISOR i lördags för en hel femma! Eftersom jag var ute o promenerade o inte ville bära "Den första gång jag såg dig" med mig, mer än i huvudet (med Margaretha Krook/Ernst-Hugo Järegård såklart!) så fick jag lämna den där sålänge.
  • hämta ett paket i tobaksaffären (inget jättespännande, bara nya toners till printern - men ändå! Paket är ju alltid paket)
O sen blir det 11-kaffe!

Dessutom såg jag precis att 2 NYA avsnitt av BROTHERS AND SISTERS kommit upp på SURFTHECHANNEL.COM så dem måste jag klämma oxå.

O så ska jag ju leta efter mönster till knästrumpor - hittade ett UNDERBART mönster i en gammal ALLT OM HANDARBETE jag köpte nyligen; vita spetsstickade; slätstickad kant upptill o en broderad blomsterbård - rena dalaidyllen! Måste ha. Men mönstret var bara upp till storlek 12 år o även om jag ÄR ganska petite (åtminstone i de övre regionerna) så har benen vuxit till en betydligt vuxnare storlek - enär ganska snygga!

O så var det sockorna... Men det blir alldeles utmärkt! Oj, bädda sängen var det...

Inga kommentarer: