Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

12 januari 2009

Shopping

Ibland hittar man INGENTING o ibland fyndar man det ena efter det andra. Idag var en senare dag, kolla bara:

På Panduro sålde de ut gamla nr av KREATIVA KVINNOR för 10 kr/st, o så blev det en påse pärlor till min Rowan-kofta.


O så hade mina toners kommit o så hämtade jag min bok på bibblan. "Något ljuvt o änglaaktigt skiner, omkring Fridas huvud, medge det..."


På Panduro fanns oxå tyg till halva priset, så det blev ett par meter julduk!


En del mjukvaror oxå; en betydligt mer lila jerseytyg än bilden visar (till långärmad T-shirt) samt en liten blus á 25 kr.


O tittat vad som stod i ett fönster på Kungsgatan - en av granarna som min Dott satt ihop! (Lång historia; ni får tro mig!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med köpstoppet måntro? Det kanske är utgånget??

KURT

elisabet sa...

Kul att din dotter satt ihop granen som finns/fanns hos smarteyes där vår son är optiker :-)

Ming Ching sa...

Tänk, så liten världen är emellanåt!