Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 februari 2009

En kalasdag

Idag har varit en kalasdag, en sån där dag jag EGENTLIGEN vill att alla dagar ska vara. Jag har:
  • tvättat - mycket!
  • manglat 4 lakan
  • städat duktigt
  • fikat med Pappis
  • hämtat mina skidor (tack Bengt för skjutsen!)
  • inhandlat mer valla så jag kan åka imorgon!
  • o som grädde på tårtan (jag GILLAR inte potatismos med vispgrädde - dumt uttryck!) så har HKH Kronprinsessan Victoria o herr Daniel Westling eklaterat förlovning! : )
Håhå jaja... Himla härligt alltihopa. O dessutom har jag fått äran att å fredag åka o måla min son + fästmös nya kök! Kalaskul!

Imorgon blir det skidor - YEAH!

Inga kommentarer: