Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

03 mars 2009

AJE!

Titta, så jag bar mig åt!

Jag kunde ju inte lägga ett tryckförband direkt på såret så jag fick lägga tillbaka nageln + det som satt under o sen trycka till. Fast nu sitter ju inte nageln precis som innan, om man så säger... O jag undrar lite över hur det ska gå - det avhuggna nageln kommer väl att ramla av får man förmoda...?

Jag hade ändå en ryslig tur som hade fingret i vinklat läge, så såret blev inte så djupt. O inte särskilt ont gör det heller.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Försök med Karlsson klister!

Kurt

Annapuh sa...

Neej fy det där gav rysningar genom ryggraden! Jag skulle ha svimmat för jag är så vek :o)
Du får krya på ditt finger!

camilla sa...

Annapuh skriver att hon fick ont i ryggraden, men jag får ont nån helt annanstans när jag ser så här läskiga bilder. Men, det går inte att skriva om var i en bloggkommentar, så du får gissa.
Synd, är det om dig, i vilket fall som helst.
Kram Camilla