Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

03 mars 2009

Dagens bästa

Då jag mammstädade (vilket till skillnad från pappstädning kan frambringa OANANDE ting) hittade jag ett kort där jag skrivit ner saker som min älskade Smultronstjärna, min vackra Dott klämt ur sig som barn.

Vi tittade på ET.
T: Vilken konstig farbror!
Pappa: Han är ganska lik mamma, va?
T: Näe, mamma har längre hår!

HAHAHA!!!
En till:

Mamma: - Vad är det man har under näsan, som farfar har? (Åsyftar mustasch o visar med fingret)
T: Tänker en stund, fnissar till o säger "Kråka!"
Mamma: - Nej jag menar när man har hår på läppen.
T: - Skägg!
Mamma: - Nästan rätt, men vad heter det när det bara är på läppen?
T: - Leffstiff!

Det är därför som mammstädning tar BETYDLIGT längre än pappstädning - man hittar så många roliga grejur!

Inga kommentarer: